HTML

Olvasok

Friss topikok

Nemere István: Bio titok

2017.08.07. 14:52 Kertember

Nemere István munkásságának gyerekkorom óta nagy tisztelője és rajongója vagyok. Ennek a könyvnek a megvásárlásában is nagy része volt ennek a pozitív előítéletemnek. Vétel előtt nagyjából belenéztem a könyvbe, de sok időt nem szántam rá. Sajnos ezt megbántam az olvasás során, még akkor is, ha nagyon keveset kellett fizetni érte. 500,- Ft-ba került a kiadvány. 

A BIO-ról és a modern világ élelmezéséről, élelmiszer előállításáról már sokat tudtam, tapasztaltam. Igyekszem sokat olvasni ebben a témában, ezért arra gondoltam, hogy itt egy újabb lehetőség. Sajnos nem így lett. Csalódnom kellett a könyv aktualitásában, információ tartalmában. Gyorsan összedobott, felületes információkat tartalmaz, utalásként az író csak a forrásaira utal, konkrét megnevezések nélkül. Hihetnénk azt is, hogy a bemutatott esetek, amelyek nem mentesek a szenzáció hajhászástól az író kitalációi. Persze ezt nem feltételezem, mert hallani, olvasni máshonnan is a bemutatott esetekről, feltételezem, hogy az író is ezeket az általa olvasott történeteket szedte össze ebbe a kötetebe, és színesítette ki a saját írói vénájával.

Aki már szerzett némi információt ebben a témában, annak nem érdemes ezt a könyvet elolvasni, megvenni, aki viszont most ismerkedik vele, és szeretne rögtön megdöbbentő adatokhoz jutni az olvassa el nyugodtan, de csak mint érdekességet.

Annak ellenére, hogy nincs túl jó véleményem a könyvről, azt el kell ismernem, hogy Nemere István megpróbálja felnyitni olvasója szemét. Őszinte, szókimondó, és igaz megállapításai jó lenne, ha minél több ember tudatába beférkőzne. Néhány ezek közül:

" A "bio" nem csak étel-ital, hanem életmód kérdése is - nos ez az, amivel a legtöbben nem foglalkoznak, vagy amiről tudni sem akarnak."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kertemberolvas.blog.hu/api/trackback/id/tr746630633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása